۱۳۸۷ خرداد ۲۰, دوشنبه

بر اساس خبری که در سايت «دبکا» منتشر شده است، بوش قصد دارد پيش از پايان دوره حکومتش و در آينده‌اي بسيار نزديک، حمله‌اي شبانه را عليه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي انجام دهد. بر مبناي ادعاي اين روزنامه، اين حمله، شبانه، موضعي و غافلگيرانه خواهد بود.در حالی که میلیون ها نفر ایرانی در خاک آمریکا زندگی می کنند ود رعین حال بزرگ ترین جمعیت کلیمیان خارج از اسرائیل در ایران به سر می برند اما بر اثر کج فهمی ها و لجاجت های سیاسی و بیشتر دینی در میان سران هر سه دولت ایران و آمریکا و اسرائیل خطر بروز جنگی ویرانگر بر علیه ایران و اسرائیل از جانب آمریکا روز به روز پر رنگ تر می شود.
اینکه پشت پرده چه کسانی به تصمیم گیرندگان نظامی در آمریکا خط می دهند به طوری که دولت آمریکا را آنقدر جسور می کند که دست به حمله به کشوری بزرگ و مستقل و قدرتمند همچون ایران بزند، سوال بزرگی است که تاریخ به آن پاسخ خواهد داد.
اسرائیل با همه توانایی های نظامی هوایی اش اما در برابرحملات نظامی هوایی ایران آنقدر ضربه پذیر است که به جرئت می توان گفت هرگز شهامت آغاز حمله به ایران را نخواهد داشت. اما گفتني است، اين گمانه‌زني‌ها در حالي مطرح مي‌شود كه برخي تحليلگران با رد حمله آمريكا به ايران، احتمال چنين حمله‌اي را از سوي اسرائيل مطرح مي‌كنند.
اما آمریکا از سوی دیگر با وجود جمعیتی چند میلیونی از ایرانیان که سال هاست خود را آمریکایی ایرانی تبار می دانند در صورت حمله نظامی به ایران بزرگ ترین ضربه را به حیثیت سیاسی و دینی خود خواهد نواخت.
در خبرها آمده است که حمله نظامی آمریکا به ایران شبانه و محدود به مراکز سپاه المهدی خواهد بود! با شنیدن این اخبار البته یا باید به شعور نظامیان آمریکایی شک کرد یا به واقعیت کل خبر. چرا که می دانیم در صورت آغاز چنین حمله ای به ایران ضمن آنکه بسیاری از مخالفان حکومت جمهوری اسلامی تنها به خاطر حفظ کیان کشور خود به ارتش و یا حتا همین سپاه المهدی خواهند پیوست و در برابر مهاجمان خواهند ایستاد، عامه مردم هم به صف مخالفان آمریکا و طرفدارن دولتشان خواهند پیوست.
حتا در صورت موفقیت متجاوزان نیز با آسیب دیدن مراکز حساس ایران و از میان رفتن پالایشگاها و نیروگاه ها و پادگان ها و ... می توان اطمینان داشت که پس از فروکش کردن آتش جنگ هیچکدام از اپوزیسیون ها به غیر از سازمان فدائیان خلق و سازمان مجاهدین خلق ، حاضر نخواهند بود کنترل کشوری فاجعه دیده و استقلال باخته را در دست بگیرند. پس این حمله چه شکست بخورد و چه خدای نکرده پیروز شود حلقه کنترل تمامیت خواهان را تنگ تر خواهد کرد.
متأسفانه در این میان گروهی از خود باختگان که خود را اپوزیسیون و مخالف حکومت جمهوری اسلامی معرفی می کند گویا سر نخ را از دست داده و چشم به آسمان دوخته و دعا می کنند که آمریکا به ایران حمله کند؟؟؟!!! و از سوی دیگر هر جا که دستشان می رسد لابی های مختلف را تشویق می کنند برای آغاز جنگ با کشور خودشان یعنی ایران.
سوال این است که مگر این مردم ضحاک را با دستان توانای کارگران خود به زیر نیاورند؟ مگر این مردم همانانی نیستند که با کمک رستم شان بزرگ ترین قدرت ها را از کشورشان بیرون کردند.
چرا باید با تکیه بر قدرت بیگانه در حالی که ترس و وحشت و خون را در آغوش می گیریم و استقلال خود را به باد می دهیم ، از نیروی راستین خود غافل شویم؟
تنها راه نجات راهی دراز مدت اما مستمر است. تنها راه نجات از این دام نهضتی است تا این مردم را با سواد کرده و بتواند آگاهی های تاریخی واقعی را به آنان انتقال دهد و هر روز با اندوخته های علمی و آگاهی بیشتر راه را بر تاریک اندیشی و تعصب ببندند. اگر همه اپوزیسیون از هم اکنون به سی سال دیگر بیندیشد و تمام توان خود را برای به راه انداختن نهضتی برای با سواد کردن مردم ایران آغاز کنند شاید بتوانیم تجسمی بهتر برای کشورمان در سد سال آینده در ذهن داشته باشیم. در غیر اینصورت باید منتظر فروپاشی استقلال ایران و خدای ناکرده پاره پاره شدنش باشیم.
پس بیایید همه با هم بر سر دولت های متعصب و دینی ایران و آمریکاو اسرائیل فریاد بزنیم : نه!!!!

2 نظر:

در ۱۳۸۷ آبان ۱۶, پنجشنبه ساعت ۱۴:۲۷:۰۰ (‎−۸ گرینویچ), Anonymous ناشناس گفت...

maaaaan yek irani hastam yek zartoshti.zede khorafat zede azadari.zede doloat.amma na zede vatanam agar jangi beshe ba daste khli galo pare mikonam baraye iraaaaaanam.

 
در ۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه ساعت ۱:۵۸:۰۰ (‎−۸ گرینویچ), Anonymous سورناآرام گفت...

با درود به مردان ایران زمین

نامه عمر و جواب یزدگرد



بر دل ما نور یزدانی بود پند آن سلطان ساسانی بود




نامه عمر خلیفه عرب به یزدگرد سوم ساسانی و جواب یزدگرد سوم ساسانی به عمر خلیفه تازیان







تا که ایران بی سرو سامانه گشت اهرمن سلطان این کاشانه گشت



ازهجوم تازیان ننگ وشوم دخمه وویرانه شداین مرزوبوم



نامه ای ازآن خلیفه روز ارد میرسد برشاه شاهان یزدگرد



کین منم پیک خدای تازیان روشنی بخش شب ایرانیان



با خدای کعبه عهدی بسته ام کین میان باخشم او پیوسته ام



کن رها بیهود گی شاه عجم تا نماند ملک تو غرق عدم



کن رها توآتش بی حاصلی گر تو ام خاهان این آب وگلی


بیا آغاز کن یکتا پرستی شکن عهدی که با آتش تو بستی



ازآن یاوه سرایی های ملعون دل سلطان ایران شد پراز خون



نوشت اینک برای آن خلیفه برای آن شه بی اصل و ریشه



به نام ایزد یکتا اهورا خدای دانش و علم و خردها



عمر ای پادشاه جهل و کینه تو ای شمشیر الله مدینه



تو گفتی جمله ما آتش پرستیم میان کفروویرانی نشستیم



بدان مردک که ما آزاده هستیم هزاران ساله ما یکتا پرستیم



که نور آتش و گرمای خورشید لحیب عشق او بی شک و تردید



برای ما نشا نی از اهوراست که آتش سمبل یکتایی ماست



شماها تازیان ایمان ندارید هدف جزغارت ایران ندارید



به نام دینتان الله اکبر هزاران پیر و برنا گشته پرپر



هزاران افسروسربازخوش نام به خون غلتیده درآیین اسلام



رها کن سرزمین ما بد اندیش برو برگرد به آن سرای بد کیش



زمانی که شما در خواب بودید همیشه در ته مرداب بودید



به فکر خوردن سوسمار بودید مثال جدتان بد کار بودید



من و ما پیرو دادار بودیم به رسم پارسها هشیار بودیم



کنون با ما سخن ازیار گویی سخن از نیکی کردار گویی



عجب اینکه سخن بی راه گویی اهورا را کنون الله گویی



برومردک به آن صحرای بی باران نژاد تو نباشد با عجم یکسان


www.souren.tk
بدرود هم و طن

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی